Τρόφιμα: Οργανώσεις και εταιρείες καλούνται να αλλάξουν πλεύση και να ευθυγραμμιστούν με την Ε.Ε.

Οργανώσεις και εταιρείες θα πρέπει να παίξουν τον δικό τους ρόλο στην βελτίωση των τροφίμων τους, έτσι ώστε να συμβάλλουν στην προσπάθεια, που καταβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση πάνω σε διάφορους σχετικούς με τα τρόφιμα άξονες. Οι πρακτικές μάρκετινγκ των οργανώσεων και εταιριών θα είναι επίσης σημαντικές προς την επίτευξη στόχων.



Η στρατηγική της Ε.Ε. «Farm to Form» («Από το Αγρόκτημα στο Πιάτο») είναι μέρος του European Green Deal (Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία) και έχει ως στόχο να καταστήσει τα τρόφιμα πιο φιλικά προς το περιβάλλον, πιο υγιεινά, καθώς επίσης και να μοιράζονται πιο δίκαια. Χρειάζεται να επαναπροσδιορίσουμε δεδομένα γύρω από τα τρόφιμα, τα οποία σήμερα ευθύνονται για το 1/3 των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου και για τα οποία απαιτείται κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φυσικών πόρων για την παραγωγή τους.


Η αλλαγή πορείας στην Ε.Ε. δεν μπορεί να λάβει χώρα χωρίς την υποστήριξη όσων διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, όπως οι οργανώσεις και οι εταιρείες, στην τροφική αλυσίδα.


Στόχος της επισυναπτόμενης έκθεσης με τίτλο «EU Code of conduct on responsible food business and marketing practices» είναι να κινητοποιήσει τις εταιρείες και τις οργανώσεις να συμμετάσχουν στην προσπάθεια και να τις ευθυγραμμίσει προς την ανάγκη αλλαγής πλεύσης τους αναφορικά με τα τρόφιμα.


f2f_sfpd_coc_final_en
.pdf
Download PDF • 876KB